Gravid klädd och haha..

Nu har jag fått bevis på att godiset satt sig på kroppen ;) Och JA jag är med barn....


ÖH... absolut inte hihi Än mina vänner dröjer det innan jag har hämtat mig från första året med skrotan.. Man kan säga att hon hade och har mycket mer enerig än vad jag har!! SÅ även om det finns massor av power bars och andra energi kickar men det finns inte tillräckligt för att jag ska hänga med i samma tempo som den lilla tösen i vita huset vid gläntan!! SÅ än får svärmor och alla andra som tycker att det är dax schåå sig lite och efter jul ska jag ta tag i min lilla kulmage...
Kan inte låta bli att skratta lite extra åt det rykte som just startat.. undrar just nästa törs fråga :)

Men bara för att förtydliga det hela... JAG ÄR INTE.. med bulle i ugnen!!
ÄR kanske bara lite socker stin!!

Imorgon är jag ledig och det ska bli så skönt! Jag ska ta hand om mig själv och förhoppningsvis hinna julstäda så vi har det mysigt första julen i huset! Lite besviken för det ser inte ut som vi får någon gran inne och så var inte planen! VI skulle ju ha en vräkig jul och julgran var ett MÅSTE men jag orkar helt enkelt inte fixa allt det själv och dessutom ska vi ju inte vara hemma så jag försöker intala mig att det bara är till besvär om vi skulle ta in en då T självfallet skulle vara där och riva och den barrar och den välter säkert och allt vatten åker ut över golvet och så har vi vatten skada och sen måste vi byta golv och då måste vi vänta jätte länge eftersom vårt golv är beställningsvara.. ja det duger gott med mormors och farmors granar och julgardiner... Snyft!! Satsar på julen nästa år.. ska shoppa julpynt efter jul då det blir rea!!!!!!

Å jaa det är klimatvänligt att inte ha en riktig gran inne!! 

Nu ska jag diska upp efter den del av la familja som varit hemma i eftermiddag och stökat ner ;) Eller så var det jag som inte tog undan i går... eller så var det dom andra.. tror det var dom andra!! Helt klart INTE jag!!!

Nu till disken och svär högt åt att det inte är ngt trevligt på tv:n!!

Katjing!! 

Kommentarer
Postat av: Kicki

mm du..jag tror att det blir tidigare än vad du själv vill påstå i allafall... :-)

2008-12-17 @ 21:27:45
URL: http://njutavlivet.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha ja du har väl inte återhämtat dig än från det första lugna året du hade hihi. Du ser inte gravid ut min kära vän. Men tänk va mysigt det skulle va ;). Ja innan jul lär vi ju inte ses men fan efter, för nu var det lääängesen ;(. puss och kram på er

2008-12-17 @ 22:00:23
URL: http://prinskorven.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0