hur sjuk kan man vara..

... eller hur frisk kan man vara för att få vara hemma... Idag ångrar jag att jag stannade hemma med Lillan..
Hon må vara riktigt förkyld men HEJ HALLÅ.. vilken irriterande energi hon har.. Det ska hända saker HELA tiden!
Det orkar inte jag, ialla fall inte efter att ha varit vaken halva natten och dessutom råkat få en fläskläpp under den lilla tid som jag sovit! Slår vad om att hon måttade en spark i sömnen och vips så var jag klarvaken och rätt irriterad över att den lilla monsterprinsessan lyckats hitta på sparken på min mun!!!

Sa jag att jag ville jobba.. eller framgick det av ovan textrader?


Har just nu en "frisör" med jävulens borste och nypor..... AAAaajjjjj-- för i h--vete!! Bygg med lego eller ngt!!! Låt min "peruk" sitta kvar!!!!!!

Verkar inte som om någon lyckats lära henne vad försiktigt innebär.. ska påminna henne när hon klagar att det gör ont när jag ska få till hennes"lopper"... Aha.. hon kanske försöker ge igen.. Åh..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0