i morgon... i morgon..

Imorgon är det nyårsafton.. då har man lyckats fördriva ytterligare ett år åt att ja.. vad då?
Iof så har jag det jag drömmer om och drömt om.. en lycklig familj men hej så mycket mer man kan önska sig om man är girig ;)
Några kilo mindre på magen.. några fler lappar i plånboken som inte är kvittorester dvs. Man kan önska att man hade en husa eller någon som Sabrina som kan vifta med fingret och få saker gjort.. Nu är inte jag Sabrina så jag måste tyvärr fortsätta å ställa för i morgon!! Tjoho...

Men som alla vet så har jag ju lunginflamation och ja just det ja ... jag får ju inte anstränga mig alltför mycket ;D
Just därför är L i Fullfart med att handla lite krafs på IKEA.. hans älsklingsaffär.. Eller helvetesaffär´n som han även kallar den :O

hehehe... nu ska han få slita hehehe...

Kommentarer
Postat av: Katarina

Jamen så bra då. Nu kan du leka att du har en husa. Ligg och vila dig och låt L göra jobbet.

Hoppas att hostan ger med sig snart.

Ses på jobbet, när du är frisk.



GOTT NYTT ÅR!!

2008-12-31 @ 15:26:58
URL: http://njutavlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0