Någon som har ett sedeltryckeri i källarn?

jag/vi har sedelbrist... någon som känner igen sig??

Jag måste köpa julklappar till mamma, pappa, L, svärmor, gudbarn, gudbarns syster, T´s kusiner (2st)... hm.. å fickorna är snustorra och tomma.. kanske att man kan erbjuda sig att slå in paket till affärernas kunder.. diska kanske.. öh eller så tar man från stora vindskontot.. som jag förbjudit L att nalla från.. han behöver ju inte få veta..

Sitter och ser på Bonde söker fru och hej så bakom vissa känns.. lite som om stallet är lite tomt!!
Nä det är nog inget för mig, men vad gör man när det inte finns nå annat!

Har rört ihop rocky road och det gick inge bra. Första chokladen gjorde jag som pappa L sa och jomenhejdu så bra DET gick då...... svårt att röra ner ngt i en chokladsås som har en pasta liknande konsistens. Nä det var ingen hit och det värsta är ju att det inte gåååår att misslyckas med R.R. så jag provade igen och ja men dåååå räckte inte choklade till att täcka allt så nu har jag två sjukt dåliga versioner av R.R

Nä nu tar Ledighetsministran och släcker ner dator och gör ett nytt försök med skurvattnet.. ingen städerska har hört av sig på min annons..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0