Uppklätt!

Kände för att klä upp mig lite i dag, har tröttnat på att gå i sunkna kläder och mysa omkring på jobbet.. mysa är det väl inget fel på men det är ju kul om man har lite stil också.
Känns inte som jag haft det på sistone.. Inte likt mig.. Dom senast jobben jag haft har det krävts lite ialla fall, iklädväg... Men nu är det tillåtet med vad som helst då vi inte håller kundmöten i lokalerna.
SÅ i morse tog jag och dammade av min lilla gamla kavaj och tillhörande byxor.. passade bättre nu kanske .. hm.. lite nytta hade jag ialla fall av de extra kilon som jag hämtat upp på sistone ;)
Ja sen ändrade jag mig och skippade kavajen och tog min nya väst istället, vilket blev mindre uppklätt och lite mer "cooooolt" ;) (Har jag sagt att jag hat-älskar det ordet?)

Fick massa beröm över klädvalet så det var väl skoj ... hihi...

Började mitt nya liv idag.. det höll i sig till lunch eller strax efter då jag smällde i mig tre kolor..
Hasse på Jobbet hade ett utlägg på anledningen till att jag kände mig seg i skallen idag... Jag har kola i kolan och i dag när det var lite kallt så blir det extra segt.. HAHAHAHA...FYndigt!
Hasse skulle kanske ha passat en liten koltrast i smaken.. tror jag. Men det är bara det att han är (tror jag) tillsammans med muskelknuttan på den senaste av våra gemensamma arbetsplatser.. In såg det i dag.. eller tror att det är så. Han har ett kort på henne på skrivbordet och jag har inte stirrat på riktigt än.. känns lite konstigt.. Men det ser på håll ut att vara hon+ att jag har för mig att hon sa att hennes nya kärlek hette Hasse... Spännande.. återkommer med mer detaljerad info till fågelvärlden.. Hihihi tviteliiiitt...

Jag eller ja vi ska åka till Ö-vik i helgen..ska bli så mysigt och kul framför allt. Vi ska hälsa på några vänner där och passa på att baka pepparkakor, pyssla (igen) och åka pulka, bada på paradis badet osv.. längtar faktiskt!

L´s jakt kompis var hit med sin familj i kväll, otroligt mysiga. Killarna är uppskattningsvis 4 och 7 och tro det eller ej men som små karlarna dricker kaffe till fika men i kväll valde dom saft. Den yngsta dricker om jag ahr uppfattat det rätt kaffe till kvällsfikat... helsjukt men ganska roligt och udda ;)

Slapp skotta idag !!! tjoho!!

Kram och go kväll!!!

(tack E för din komplemang och ja ha var det så du menade

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har också kavaj idag .. ;) Men nu blir jag nyfniken på vem du menar..maila maila maila

2008-12-10 @ 10:45:48
URL: http://misskolibri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0