Julruschen!!

Har varit till närliggande köpcenter.. Nu är årets julcirkus igång.. Det var bilkö in och bilkö till parkering, det var toalett kö.. jag vet för jag fick stå i den 2 gånger.. ena gången i "onödan" och andra gången med BINGO.. det är så när man sak toalett träna små tjejer ;), det var kö till matställena och det ar till och med kö till spelholken.. men jag har ialla fall spelat både på TRAV (Harry såklart) och på LOTTO.. hm.. nu väntar jag bara på att lösa ut storvinsten..Öh..vinsterna...

Så imorgon är det multimiljadären som skriver lite skit på burken!!

Nu ska lilla familjen och jag göra oss klara och åka på julmys hos Säter borna!! Hoppas att det bjuds på julgotta.. INTE KNÄCK.. risk finns..

Tjing tjing..
Mamma öppnade på börsen och T fick med sig tre tröjor hem från affären så nu är hon nöjd.. L fick sig en tröja han med men jag vet inte om den passade då det var från en billighetskedja.. Kanske att han kan luras till att det är en DYYYYYR en!!

Hohohoooo nu ska vi tomta loss bland silkespapper och flirtkulor(har lärt mig att det stavas så)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0