MIn vän vill ha en festcoach?

Skulle jag vara lämplig, här kommer mina råd.

1. skaffa några seriösa groggpolare ;) med lagomt snabbt tempo.. för högt tempo= för tidig befodrad läggdags.
2. Ge faan i vinet och gå på date med en kul kille som jag känner... hans initialer är C.M.. kan du gissa vem jag känner? Han brukar vara helt slut på söndagarna och ibland händer det att han introducerar väggen på lördagar.. Men han är då värst på klängig dagen efter, bilr sällan av med honom fullt ut under en trevlig helg. Ibland är han ett positivt inslag men oftast så ångrar man att man varit med honom när man vaknar dagen efter helkvällen med C.M..

Captain Morgan is his name..
Sju gungandes vän. Han och lite coca cola är allt man behöver. Men om han får en liten mynta kvist eller en citron så bär det av till stjärnorna ;)
3 se till att ha barnvakt dagen efter då det annars är risk för 36 timmar i vakentillstånd, då man aldrig hinner lägga sig innan man måste upp...

Å hur vet jag det här.. jag har ingen susning men jag har ju kompisar som dricker och missköter sig!!
För jag skulle ju aldrig..nå ja den som hört om granplundringen på 1891 eller hammarslaget hos Perssons.. ja det är ju som sagt bara rykten!! ;)

Nu ska jag kurera mig så, se upp! En lös-förpackad förkyldning är snart i en affär nära dig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0