Snabba, skynda, rappa på!!!!

Fort ska det gå!!!

Nu gäller det att kubba järnet hela dagen...
Vi ska hinna på Clas Ohlsson, IKEA, RUSTA, Ica MAXI, PAnduro, Silvan och en sväng in på platagen..
Sen ska vi hem och fixa dona, snickra och putsa och .... Ikväll ska vi äta älgkalvfile med en riktigt smarrig cesarsallad med krutonger!! (dom ska jag göra.. lite olja..vitlök..mmmmm)
Sälvklart så ska Leffen göra resten.. Men jag är upplagd för krutongerna ;)

ÅÅh eftersom vi är barnfri så ska vi mysa till det med vin och med söta praliner ;) Me like!!

Men nu ska vi ta på oss löpar skorna och hasta iväg..
Ja just det ja,, jag ska baka saffrans skorper i kväll om jag hinner,, + kardemumma/choklad skorpor... Åh..Längtar tills jag får någon på fika, då kan jag glänsa :) händer sällan!!!



Dricker just nu ett smarrigt och kallt äppel kanel te.. måste skynda!

Måste ringa lillan och mormor och höra hur det är ute i Begga?

DET SNÖAR och blir fint lagomt tills att vi har städat vårt hus på in och utsidan  :) TJOHO!!!!!!

Drömmer om den perfekta julen med vitt ute och ombonat inne.. massor av knäck och goa vänner som myser på kvällarna!! Me 2 like!!!

Nä Asta nu ska vi hasta!!! 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag skulle gärna komma och fika skorpor hos dig, lite långt att åka bara...

2008-11-15 @ 16:36:28
URL: http://swilla.blogg.se/
Postat av: MissKolibri

jag ocksååååååååå!! :(

2008-11-15 @ 17:17:55
URL: http://misskolibri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0