Underbart..

Åter i bostade efter en dags arbete PÅ EN LÖRDAG!! suck nu är det snart måndag igen...
Jag tröst åt lite godis i dag då det kändes så trist att måsta spendera dagen på kontoret.
Jag är en sådan person som inte behöver så mycket för att tillåta mig att få tröst äta godis.
Men i dag var jag ju riktigt kvalificerad till en påse gotta.. eller hur..
Det lustiga var att när jag vräkt i mig bilpåsen så går jag och slänger den.. väl nere i sopkorgen så ligger det en gott och blandat påse.. Åå så jag suktade efter dessa underbara små gele socker kickar.. Jag blev tvungen att ta upp påsen (efter att jag tagit detta kort) och lukta i den.. den luktade fantastiskt, då blev jag helt enkelt så sugen att jag fick knata upp på macken när jag slutade för att köpa mig en till gott och blandat påse.. denna var en specialare som någon tjej i landet snickrat ihop i en tävling. OCh Hon hade gjort ett bra jobb för fy sablar va den var bra komponerad!!

Helt klart en ny favorit!


Blev bara tvungen att dokumentera hur lite godis vi äter på vårt kontor.. Lööövis och jag :)


Nu ska jag ställa mig och färga mitt stackars gråa hår.. Suck .. HATAR att färga håret.

Lillan sover och L sliter med veden och när Liten vaknat ska vi åka till Birsta och se om det inte finns någon farsdagspresent som det står Leif på!

Jag har redan köpt en som är såååå fyndig men inte så nyttig eller seriös.. Tycker inte om mor och farsdag eller alla hjärtans dag heller för den delen.
Men pappan i familjen tycker om dom så jag får väl anstränga mig lite. Speciellt när jag så glatt och njöd berättar att jag hittat en riktigt super bra farsdags grej till honom.. Han lyser upp och tror att det är något jätte bra..
Å sen säger han att han har hittat den perfekta årsdags presenten till mig.. vadå årsdag, tänker jag.. Men så kommer jag på att hej du! vår årsdag är på måndag.. vojne.. inte hinner jag hitta ngt.
Jag får väl vara lite traditionell och köra på linjen om att det är ju karlarna som ska uppvakta!!

Berättar i morgon om den skojiga presenten.. För från och med i morgon så ska han också få det som alla killarna i Liden har.. som stor killarna,som han hade sagt när han var liten!!

Maka dig in i badrummet nu frk Silverhöna

Kommentarer
Postat av: MissKolibri

Kul med bilder, du är så dutti! GODISRÅTTA!!!

2008-11-08 @ 18:13:06
URL: http://misskolibri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0