Nästan färdig..


Han vill ha den grå och hon vill ha den med tuttarna!
Hon vill ha den vänstra och han vill ha den högra.. Jag ska försöka välja.. Hur det än är så tycker jag inte om att ge bort mina målningar. Känns lite som om man tvingar på någon något!! Även om någon ber om så känns det konstigt! Men samtidigt lite roligt! Annars står dom ju samlade uppe på monstervinden.. Men det är klart dom är ju ett helt gäng däruppe och det är nästan lite otäckt att gå upp när man vet att det står 10-15 smala kvinnor och väntar på en!! L borde väl iof spendera lite mer tid där uppe... fast det kanske är bekvämare med internet?!? ÖH..

Misskolibri är sur för att hon inte får adoptera hem bikinitrosan!
Lessen fågel men jag ska försöka plita ner bikinin på en annan duk som du kan få med dig ner till storstan!

Nu ska jag ta mmin svärfar på orden och ta mig en wirre och krypa ner under täcket!! L säger att hans pappa har sagt att man ska göra det. när man är påväg att bli riktigt förkyld.
Tror att det kan vara rätt metod eftersom han ofta skyller på det när han tar en Wirre och han är aldrig förkyld!!!
Wiskey är nog bättre än Captain Morgan!!

Men jag tror jag dööööööör.. såg en reklam för damsugare nu.. kommer å tänka på när en föredettings mamma gick lös på hallmattan... Otroligt roligt.. men det tar jag i morgon. Är för trött nu!!

Kram och go natt, sol hatt!  

Kommentarer
Postat av: MissKolibri

Meeeeeeeeeen!!! jag kan hjälpa dig att välja. rekordenkelt... jag vill jag vill jag vill... du anar inte vad den skulle trivas med kossan !!!!

2008-11-08 @ 18:10:18
URL: http://misskolibri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0