Gråt och trist men än dock sorgligt vackert!!



Det blev en prommis än då!! Skönt att röra på sig.. dock lite irriterande med den bittra snön som retade ögonen i döv motvind... känns inte så vårligt...


Min dag saltades ytterligare i dag.. Vi skulle ju mysa till det i påsk.. Troligtvis blir vi strandade på ön då det vankas övertid för mig.. Statligt?!?! Tjatigt är vad det börjar bli... vi har inte haft en enda månad sedan november som inte inneburit en massa övertid.. Och ändå är vi övertaliga?!? Statligt.. ??

Nu ska jag bänka mig framför ER!! SJukHus och operationer, trauman och kärlek!! Kan inte bli bättre och förmodligen inte mer romatiserat heller ;)

Tror att det är hösten som vunnit över våren, nu börjar det om!! MEN JAG TÄNKER INTE SKOTTA... hahaha Nä ja´äh´int´bitter!! 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Är det inte dax att skriva nåt nytt? Jag har ju såå tråkigt i sjukhussängen. Kramar

2009-04-12 @ 11:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0