nu är våren här på riktigt...

VI kommer inte att skotta snö nå mer i år .... hahhaa vi har köpt en snöslunga ;)

Vi kommer däremot att skotta matjord... och det finns ingen som gör det åt en.. ja jag har kollat!

Vi ska börja med vår övervåning och det föranledde att jag fick tillbringa vårens härligaste dag under taket och strukturera upp alla kartonger och alla pryttlar som inte får plats i en gemensam kartong.. Man vet liksom inte vart man ska börja rota.. bland små eller stora grunkor.. Men jag lyckades prioritera så nu ska vi nog kunna dra igång nästa stora projekt!!

Jag är sugen.. sååå sugen på att sätta igång och måla igen.. måste hitta tid!!!

Vi har firat min svärmor i helgen.. hon har fyllt år och jag lyckades efter många om och men hitta henne två riktigt snygga sommar överdelar.. den ena var dock lite tight så den får hon byta men jag tror att hon blev nöjd!

Vi har fått utöka listan på antalet gäster.. singlar som dubblerar sig och par som går i från varandra.. Roligt med vänner som hittar kärlek men sorligt och oerhört tråkigt när ens vänner inte får det att gå ihop... Två  av våra bästa vänner har det tungt och det är såååå otroligt trist att se på.. man lider med båda samtidigt som man kanske skulle vilja smälla på den ena en rakhöger så att denne vaknar och inser vad som finns och vad som borde vara värt allt guld i hela världen... Men samtidigt så lider jag med dem båda... värda varandra eller borde vara i alla fall men jag håller det jag sagt tidigare.. Glöm inte att älska.. förlåta om man tror att det är möjligt och gå vidare om man har orken!! Ta hand om er och ni vet att jag älskar er BÅDA!!

VI har haft gäster och nu har T åkt på en gästande host och feber släng.. hoppas att den sistnämnda gästen är kortvarig i sin visit!!! Alla andra gäster har varit hjärtligt välkomna trots min PMS helg.. Sorry men nu är det över och jisses så glad jag är över att kroppen har tagit steget ut i normaliseringens vardag.. jag är GLAD!!

VI har monterat ihop hälften av våra utemöbler och snart så sitter vi UTE och äter helgmiddagar och njuter av grillen så som den bör.. insupa grillröken OCH det underbara mästerliga gillade köttstyckena!! Mmm och för att inte glömma det viktigaste... jag måste ju ha alla smarriga vitlöks, curry och salsa rörorna ;O ME LIKE

Nä nu ska jag hoppa i säng och därefter njuta det fullaste av att insupa kuddens sova stofft!

Tänker på alla er som har det lite jobbigt just nu.. J, S, J mfl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0