Kanske att hösten äntligen är här..

.. på riktigt!



I morse gjorde jag ett ryck! En träningsrunda och den var välbehövd! Kunde inte motstå att fokusera mitt stackars ilskna morgonhumör på hur vackert det är ute nu..
Det finns en tid på våren då knoppar brister och blommor vaknar.. vackert!
Sen finns det en tid på hösten då daggen flockas i gräsmattan och bladen börjar spraka i en färgorgie men när rönnbären börjar hänga och solen ligger på så.. ja det är kanske en av mina favorit tider på året!
Ja sen finns det ju vintertjusning och sommartjusning.. men glöm det nu! Just nu är det jätte vackert ute! Dags att vakna!!

Godmorgon och ett litet exempel med vårt vita hus i bakrunden..Dock lite bäääd kvalutta!!
T sa igår när vi var ute... Jag är prinsessan av VITA huset ;) Undra vart hon fått det ifrån?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0