UNder....väntar på ett under!!!

Jag har gett massor av tid, massor av energi och massor av funderingar.. Mitt problem är att jag inte hunnit halvvägs och halvvägs är nästan framme.. fattar ni vad jag menar?!
JAg har ingen tid kvar och ingen ork och inga ideer.. men plötsligt så ska det mesta vara på plats och allt ska vara snudd på klart.. VART tog sommaren vägen?? Nu är det höst och ja.. tidsbristen blir inte mindre!!

Ikväll var det såå skönt att bara sitta ner och inte ha panik över någonting.. inte ens över att jag inte hade panik ;)
Och mycket tack vare ett trevligt besök från lolitan från Liden! Lolitan med snygge "sonen" ;)
Men även tack vare att pappa-världens bästa pappa har varit här och ännntligen fått mina pinnar ur gröten och upp på räcket!! VÅrt räcke blev sååå fint och om inte pappa hjälpt till så hade det aldrig (ialla fall inte hänt i år) blivit klart!

Vår carport är även den på väg att hitta sitt nya utseende.. Ju närmare vi kommer fin putsningen av fasaden dessto trevligare är det att komma hem efter en grym dag på en grym arbetsplats.. Man känner att man SNART kan få slappa i soffan.. om si så där 4 år ;)

ÅÅ nu ska det starta en serie om svenska HollyWood fruar...Den måste jag se.. har jag inte berättat om mina planer på att bli hemma fru.. eller om man väljer att titulera sig som lyx hustru känns det säkert mycket bättre ;)

I dag berättade min kollega en kul grej.. I höstas var paret på en mys semester i storstan och tog in på ett romatiskt hotell.. efter kuckelmucklandet skulle killen smita iväg på toa och ja.. smita var väl inte direkt rätt ordval.. han tjoade och skuttade och helekopetrade.. sig ut genom fel dörr.. AH... han befinner sig snart i bara mässingen ute i korridoren och hör snabbt ett klick bakom sig då dörren går igen!! HAHaha.. Tjejen hinner knappt säga -Nej det är fel.. döö..r.r... och får i vild panik stiga upp för att öppna åt den för tillfället värnlösa naken kärleken..
När han så kommer in och uträttat sina ärenden så ska han glaciöst skutta in i rummet och spexa lite... han kastar sig avslappnat på sängen som är av kvalité alá hotellsäng.. ni vet.. fjädrar från himlen.. så vad händer.. jo Killen slänger sig alltså ner och katapulseras därmed perfekt upp i luften och blixt snabbt ner på sidan om sängen där han erbjuds ett obekvämt läge mellan väggen och sängen på sis så där 40 cm.. Killen vi pratar om har väl tilltagna mått på överkroppen och ja ... Tjejen kvider i förvåning och skratt..-vart tog du vägen? Var på killen endast förvånat svarar.... öh... hit.. varpå hon får hjäloa honom upp!! Jag höll på att dö av skratt när hon berättade detta... för att så späda på skrattsalvan drar hon den andra incidenten då han skulle skutta efter henne upp ur sängen och ut ur sovrummet.. Han sätter kroppen i rörelse ...snopen så ligger ett klädesplagg på golvet och hans kropp försätts i rörelse fast nu i en sidledsrörelse.. för att någon tusendelssekund därefter befinna sig pladdask raklång sidledes på golvet... fatta komiken!!

I kväll var det inte bara trevligt med ovanligt främmande men det är även sista avsnittet av Prison break.. mycket mYcket spännande och irriterande sent .. skulle gärna sovit för en-två timmar sedan!

SOm ni ser är jag tillbaka... dock bara en snabb visit då jag börjar tappa sekundrar och timmar mot verkligheten och det stundande bröllopet!

Tjo..pust och kram alla där ute i den efterlängtade höst som nu knackar sina stora vilda nävar på våra dörrar!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0