Uppdatering..

Sprint uppdatering, typ snudd på världsrekord!! Dopat!

Kvällen bestod av lätt stressförvirring.. höll på att glömma att hämta lilla T på förskolan, inte bara en gång utan typ 3 gånger.. illa.. men jag lyckades..
Middag bestod av bortabord med tacos spelare.. trevligt och för att inte säga förtjusande och välsmakande.. kan det vara annat med tacos?
T lekte med tjejerna på gården och överkom sin skräck för pappan i familjen så när som till den milda grad att han fick sig en kram innan vi åkte hem.. om än dock med blandad skräck och lycka känsla tror jag ;)
Packickan är ju inte så farlig egentligen.. fniss ;)

Väl hemma så filurade liten till en somning i bilen och det var inte mig helt emot! Egen tid!!! HUR ofta har man sån? Typ aldrig..
L är och jagar bamsen på fjälle och då är det faktiskt ganska skönt att få husera själv någon dag!
När jag bytt om och panik kissat (slår aldrig fel.. man kissar innan man åker och när man kommer hem så är det nära på att man gör i byxorna innan man fått upp dörren.. för att inte tala om knappen i midjan?!?!) så gick jag ut och målade resten av halvväggen på carporten.. sTOLt!!



Motiven på korten.. jag.. gillar det..
godispåsen som jag lovat mig själv att lägga undan för längesedan.. inbilla er inte att det är en och samma utan den få helt enkelt symbolisera mitt misslyckande.. men ack så jag mår bra när jag får mitt godis!!
Stövlar.. dom ljusa har jag inhandlat och är såååå nöjd med dem.. blev dock liiite osäker då två av mina vänner avslöjar att DOM skulle nog ha svårt att matcha dessa med deras garderob.. för dom har bara svart och grått i galgrännan.. ja och vad tror ni att jag har? MEn så valde jag att fortsätta vara nöjd med mitt inköp!! JAg tänker ha dem till allt... dom mörka brevid är bara ett par som hemskt gärna skulle kunna få flytta in i vår skohylls länga! Tror att dom skulle trivas där!!
Bilden med bilen är när vi har kommit hem från Fäviken.. kom ni i håg att vi sov i bilen.. Lilla T var mycket konfunderad och skulle minsan även hon tillbringa en natt i bagaget.. men det får bli nästa sommar..
Det gula guldet hittades i snårigaste snåren av gran och döda djur.. benpipor alltså!! Men ack så gott.. (benen låg på behörigt avstånd.. nästan 50 meter bort.. )
Hästarna är fotade på min senaste joggingrunda som slutade i ett vilset hallonsnår någonstans vid smedsgår´n..(det var jag som var vilse..) 

Nu skulle det passa med ett kort på liten i stora sängen .. och ett på mig och min kudde för nu nattar jag mig själv brevid min snarkande lilla prinsessa! Godnatt vänner och besökare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0