Snart är alla skåp...

helt i ordning ;) i går var den produktiv dag, dvs T var nöjd med att leka själv vilket INTE hör till ordningen!!
Hon brukar inte roa sig själv utan är en liten prinsessa som kräver ganska så mycket uppmärksamhet! Tror att de flesta vänner håller med ;) Får hon inte uppmärksamhet så stjäl hon den.. senaste påfundet är att ljuga och säga att hon har något nytt klädesplagg!! Mommo eller mamma har köpt det!! SKulle vara mer underhållande om hon kom på att säga att hon har färgat håret... Blekning kanske kan vara ngt för henne...

Första inbakade och den skulle "kortas" så hon kunde få visa Isak!!!



Ni skulle se vår himmel nu.... blir inte riktigt rättvist med vår kamera!! Ett försök!!


Den är helt sagolik.. som en vy ur en film.. husen på andra sidan sundet ser ut som miniatyrlandskap, månen är så stor att det riskerar att den tippar över.. se upp där borta..:)

Hittade en kalkyl över en väns giftemål... oshit vi kommer aldrig att få råd.. 70 papp på en dag, för 40 personer.. ni som känner oss vet att det är det dubbla som vi vill ska fira en bröllops fest med oss!!
Hm.. vad sägs om att vi bokar kyrka år 2055, vill ha ett höstbröllop så vad sägs om den 28 augusti.. tror mig få möjlighet att välja då jag gissar att lokaler och kyrka har låg risk för dubbelbokning!!
Vad sägs..? Kommer ni? Öh.. lever vi då?? Och visst faan vi kan ju stryka alla över..låt se..45 eller så .. iof så kan det hända att man är mormor så det kan ju kanske gå jämnt upp!?!?
Kan ju med enkelhet säga att det där med bäst före datum är inget man bryr sig om efter.. ja..30 så det är väl lungt!!
Men kom igen nu L..!!!!Vill ju vara en snygg brud!! Smal brud och det innebär att T inte får ngt syskon innan jag stått brud!!!!!!!!!

Marry me?

Suck... ja just det ja han läser ju inte min blogg!!


En ginnis klänning.. kanske ;)
Sneeeel heeest eller vad säger du svanen?? Kommer du... 2055??

Kram alla, har ni tråkigt så är jag hemma och drömmer om en anledning till att slippa städa järnet idag ;)

Kommentarer
Postat av: Misskolibri

Jag kommer! Har bokat 28 aug 2055 i min kalender. Men lever jag då?? Näää, inte som det känns nu. Jag går sönder!!! buuhuu



♥♥♥♥ K R A M

2009-02-10 @ 12:20:56
Postat av: Katarina "Kicki"

Behöver inte kosta massor...en av de vackraste vigslar jag varit på skedde utomhus och alla gästerna hade med sig picknick.

2009-02-10 @ 13:11:46
URL: http://njutavlivet.blogg.se/
Postat av: Elin

Isak hälsar att Thealie var fin i håret :). va kul att se att även Erikssons jänta kan lägga in bilder ;) kraaaam

2009-02-11 @ 18:44:36
URL: http://prinskorven.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0