1+1+1+1+1=?

Och nu kan vi lägga till en liten magsjuka också så NU är julledigheten spetsad och klosstornet omkullvält och ja.. alla goda ting är väl tre eller var det onda ting.. Lunginflamation, öroninflamation, feber, nackspärr, pall på foten för att inte glömma magsjukan som hemsöker vår familj denna andra januari 2009!!

Längtar till å kila iväg till jobbet!!
KRam och hej från en psykiskt slut körd tjej.. i sina bästa dar.. detta är mitt trettionde nyår så håll i hatten för detta jubileum!!!!

Någon som har ngt att tillägga..uppmuntra.. eller bara visa sin sympati så är det helt ok att kommentera (om det inte gäller stavfel, gramatiska tjafsregler eller sänka skeppet helt!! dessa saker bör hållas för sig själva om ni inte vill reta upp ett psykfall!!) jag tar tacksamt emot possitiva energiflöden!!

Kommentarer
Postat av: Catharina

Vilken härlig vecka för er!! Lider verkligen med dej!! Magsjuka är typ det värsta som finns, liksom bakfulla karlar ;-) Du får smita iväg på nån mastodonfest i Liden snart! Lovar att höra av mig om jag hör nåt!! :-)

Kram på dej o krya på er!!!

2009-01-02 @ 15:18:26
URL: http://catiiis.blogg.se/
Postat av: Catharina

Vilken härlig vecka för er!! Lider verkligen med dej!! Magsjuka är typ det värsta som finns, liksom bakfulla karlar ;-) Du får smita iväg på nån mastodonfest i Liden snart! Lovar att höra av mig om jag hör nåt!! :-)

Kram på dej o krya på er!!!

2009-01-02 @ 15:18:50
URL: http://catiiis.blogg.se/
Postat av: Sara

Men gumman! Låter inte som nån höjdarvecka... Skickar en lååång piggapådigkram och en önskan om en dejt snart så vi får surras lite ;-)



Kram!

2009-01-02 @ 19:46:29
URL: http://mejjans.blogg.se/
Postat av: Katarina

Nää fy attan vad trist.

Krya på dig, kom och koppla av på jobbet NÄR DU ÄR FRISK!! Hoppas på ett kanon 2009 till dig och din familj.

2009-01-03 @ 11:31:53
URL: http://njutavlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0