13500 meter...

Vi tog ju på oss motions outfiten och knatade ut för att vara så för j-vla nyttiga.. Vi tog en sväng runt halva ön tror jag.. Nä men det blev slutligen dryga 1,3 mil som vi avverkade och nu är jag helt slut!! Ska sova som en sövd gris i natt..

Håll i hatten ... vet ni vem jag saknar.. Lilla T!! Jag till och med hör hur hon vrider sig i sängen och gnor till!! Inte troligt att jag hör lilla skrotan för hon är hos farmor 5 mil borta!! Ta en titt in på barnhemmet där du bor mia så hittar du liila prinsens prinsessa!! Hon är lite snuvig och hostig eventuellt lite feber man hon har ju alltid energi så hälsa på om ni har tid och lust!

Ialla fall så är jag sjukt suktandes efter min lilla favorit prinsessa!! Tack K för att du fått upp mina ögon!!!

I morgon så ska jag som vanligt jobba och sen ska vi hämta hem lilla fröken och på lördag så ska jag eventuellt jobba lite till men det har jag inte bestämt mig om jag känner för än.. så det står inte direkt skrivet i sten.. JAg ska i alla fall se till att lilla T och jag åker upp och kikar på skid sm, ta en sväng på lokala biblan för att byta alla Alfons mot Pelle svanslös!! Därefter så ska vi på barn kalas och ja.. vad tror ni.. hinner jag med allt??
Skidorna kan alltid vänta tills på söndag men det skulle vara kul om man hann på lördag.. Vid närmare eftertanke.. inte vanligt att jag har det när det gäller tid.. så kommer vi INTE att hinna med några skidgluttar på lördag..om jag inte planerar super tight och att allt går som smort.. inte troligt ;)

Åter står att se om det kommer att funka!!

kram och god natt!!!!

Kommentarer
Postat av: Catharina

Guuuud vad ni är hurtiga!!!! Jobbigt innan men såå skönt då det är gjort! Kram på dej o trevlig helg!!

2009-01-30 @ 18:34:57
URL: http://catiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0