Det är sting i detta bi!

Det är få gånger som jag är på så dåligt humör som jag är på just i dag.. eller just ikväll kanske man ska säga.
PMS och en ANING av sötsug som bortförklaring till min urusla sociala dagsform!! Känner för att käfta emot konstant och sänker mig till de smås nivå när det gäller rätt och fel!!! Retas och blir arg, dummar mig som bara en trotsig fyraåring borde ha kompetens till.. ni vet det som efter trotsåldern har vuxit bort!! Själva helvetes trotset!!
Jag tappade fattningen på borta plan och fräste och morrade tills jag fick rött kort och blev förvisad ut ur huset, så här sitter jag nu elak och ensam med bara kranvattent som sällskap!! Men ni ska inte tro att jag kommer att nöja mig med det!! På ett igen och ska jag vara ärlig så ska jag ÄTA godis i kväll.. Lite för det är det som behövs för att en så svart själ som min ska bli skenhelig igen.
Har inte bestämt mig för om jag ska berätta för L eller om jag ska blå ljuga och skylla på väder omslag både i sinne och klimat?
Vad tycker ni.. för visst är väl detta en kamp mot godiset och inte mot L.. Fast just nu sa jag ju emot mih själv.. jag borde alltså berätta. Lite godis är ju M Y C K E T bättre än de kolosala mängder som jag ätit förut... 200 kr i veckan mot en tia eller två är väl inget att klaga på.. Han snusar ju!!!
Tack Malin !!
SÅ nu när jag har lugnat ner mig och lagrat lite socker i skallen så ska jag väl klara av det sociala samspelet igen??????
Blir rädd för mig själv, sist jag försökte mig på att sluta med godiset gick jag bara över till kakor och bullar som GIVETVIS är mycket nyttigare.. Gången innan dess var för ca 5-6 år sedan och då var jag i samma fas som nu då jag bad min dåvarande svärmor att fara och flyga till blåkulla... Kunde hon nog ha gjort utan min önskan då hon troligtvis var en äkta knäcke häxa med lång näsa och gift i blodet!!
(med en sådan son i familjen kan hon inte ha varit annat än en riktig äcklig häxa.. Må vårtorna frodas i hennes ansikte och på andra ställen med för den delen... Ja och låt dom gå i arv när jag ändå är igång och ondar på familjen pucko-snusk-hjärna)
Ni som känner till denna del av mitt liv vet utan att blinka vem och vilka det gäller.. uhua..!!

Nä nu ska jag ner på ICA och inhandla godis till barnen och lite sallad till GIarna.. Jag kommer nog att från gå denna diet inom kort.. tror att jag kommer att bli utesluten ur famijelaget annars..

Otrevliga kossan går på enkvistbete!!!
Muuuhhhu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0