Ensam hemma...

Make och barn är dumpade på badhuset och plaskar förmodligen i "kiss" dammen
Mamman sitter och tjuv kikar på en skönhetstävling för "mulliga" modeller i England och faan vad kul det är att se.. dom är jättevackra och har självförtroende men står för det som tagit dem dit... deras size!! Dom har korsetter och är åååå skitsnygga!!
Cooolt att se och faan så mkt tid det har tagit av min lediga dag i dag... skulle ju möblera om och fin lira lite hemma då jag aldrig blir nöjd med det jag inrett huset med.. suck!! -här krävs en STOOOR plånbok om det ska bli som jag vill!!!!!!

Tack snälla för att du tittade in !! You Know vem du är ... det är ok att göra det igen ;)

Shit så kallt det är ute.. hade planerat en liten picknick men ack så den frös inne en dag som denna... kaminen går varmare än vanligt och attands så varmt vi ha.. trosor och BH är dagens klädsel.. hoppas inte att det blir något drop in besök i dag ;)

tjing från H i vita huset!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0