Första dagen... i mitt tråkigt nyttiga liv..

Jag har INTE ätit en karamell på hela dagen.. inte en bulle inte en kaka och ingen saft.. Jag har mumsat (inte riktigt) på äggröra, bacon och vatten.. sallad och lite lite chrisp bröd!! Det får man INTE äta om man är GI idiot!! Jag är INTE GI tok jag är bara lite in tvingad i den dumma bantningskuren som ska hålla livet ut!!
Vad är det för liv om man inte äter godis.. Nä faktum är att jag ska inte banta men jag ska trimma kroppen och vi ska förbättra våra ohälsosamma kroppar!! Både jag och L ;)
Jag har ett beroende av socker (PÅ RIKTIGT det kan nog alla som känner mig vidhålla!!) och det är itne av den mildaste graden utan om det vore olagligt med sockerintag så skulle jag nog klassas som någon från KUMLA eller möjligen rättspsyk med isoleringscell!!!!
SÅ mitt mål är väl inte att tappa några otroliga mängder av fett dvs kilon.. men jag MÅSTE avsockerisera mig ... är lite för SÖT för min omgivning hehehe... eeeeller huuur!!!

Ja så nu är det en tråkig framtid som jag går tillmötes!! Tror (går alltid att ändra..) att jag ska vara duktig fram till V 12 då vi ska mysa till det i fjällen.. och sen återuppta tråkiga livet och behålla det fram till min 30årsdag i början av sommarn.. + att jag kanske har chansen att även bli SNYGG!!

Nu ska vi ner till E-M och pappa J för att förmodligen mötas av ett fika bord med nybakade kanelbullar av bästa kvalutta..NI kan ju bara drömma om att jag kommer att klara av att motstå.. E-M har faktiskt världens BÄSTa och godaste bullar.. dom kvalificerar sig gladeligen till oumbärliga!!!

Nu åker vi så katjing så länge... och klart att vi inte kommer förbi storstan..den tiden fanns ju inte ;) NU slår det mig att det finns en möjlighet att flygfät var kvar i lilla stan.. Var du det? Men f---n vi skulle ju ses innan du skulle åka ner!! Varför gjorde inte vi det.. ja men det kommer ju blixt hjärnan på själv... jag var ju sjuk varvat med att Lillan var sjuk så det var ju lite tidsslöseri från våran sida!! Sorry..

Kram igen och ses snart alla goa glada!!

Kommentarer
Postat av: mia

mhuhahahahahahahaaaaaaaaa.....

Jag vill bara säga: LYCKA TILL! ...å va fiiiint ni fått d! ; )

2009-01-07 @ 21:21:51
URL: http://barba-mamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0