förväntningar och så vidare...

HEj hopp 2009!! Vet ni vad jag önskar mig av detta år? Inget och allt!! Jag vill inte ändra på mycket och jag önskar mig inte mycket... om vi inte ska börja rabbla materiella ting.. men det är ju omodernt att önska sig mer pengar, större TV, ny och bra gräsmatta, kaklat badrum, renoverat kök som är som man vill ha det.. en inredd övervåning, och en super sexig och vältränad över OCH under kropp... Hm.. allt går att fixa men jag är rädd att den sista önskningen (eftersom jag INTE önskar mig sååå mycket och absolut inga materiella ting så fattar väl alla att jag drömmer.. ;)är väl den svåraste att uppfylla!! Jag kommer absolut inte att träna ihäl mig och har inte motivation till att göra revolt mot mitt vanliga liv med feta såser, flottiga pizzor eller vanlig blek pasta!!! OCh jag har INTE tid som jag vill lägga ner på att skapa mig den perfekta kroppen... jag har massor av tid som jag kommer att lägga på att vara ute på nätet, hoppas att jag ska ta mig tid att måla och skapa lite konstverk ;)

MEN om jag hade önskat mig alla dessa saker så är det bara jag och min älskade skrothög till Karl som får slita arschelet av oss för att fåt ill det :D + att alla som vill slita hund i sommar är välkommen att joina!! :)

Vi sitter faktiskt lite på händerna just nu och det stör mig för jag är rastlös när det kommer till huset och allt som vi vill göra!! Jag vill att vi ska börja med övervåningen men det sitter i tjära.. Jag vill att VI ska bygga oss en köks-ö och jag vill planera allt så att det blir perfekt och riktigt igenomtänkt.. det känns som en bra tanke som kommer att kräva många års arbete i hjärnan innan vi kommer att komma igång!!
Inget går fort nog för mig och det stör mig!!
Inget med detta hus är perfekt men hej hallå Hanna hur materialistisk är du inte när du sitter och skriver i de här banorna.. när du har ett sprillans nytt hus.. och ja visst det är inte perfekt men så va då.. det kommer att bli när allt är klart och det kommer ju enligt vad vi planerat att ta en eller två eller fem år.. men är det inte det som är tjusningen med att vara husägare .. Att det alltid finns massor att göra och massor att förbättra och massor att reta sig på. Det är väl därför man har bestämt sig för att ha ett EgET hus där man SKA göra massa egna saker.. kreativa grejjer ;O hehehe.. eller det är då man ska ta hjälp av pappa, svåger, svärfar, sambos morbror och ja massa andra super duktiga vänner och släkt!!
Å nu längtar jag till sommaren och allt som ska göras..
Det är delvis därför som jag inte TÄNKER vara gravid under detta år.. Mitt 30:e år ska starta och det ska kämpas på med alla våra projekt som står för dörren.. Ja vilket år... allt återstår att se vad det blir av av det hela ;)
ÅÅå nu är jag på gott humör igen och jag tror att jag ska behålla det resten av 2009 !!!!!!!!

Tack C för att du håller ögonen öppna för trevligheter i min andra "hemby" ;)  jag ser verkligen fram emot sånna ;)

Kram och go natt!

Ps. storstads pippi har du fått det du ska från mig? Hoppas det för jag har utfört det men är osäker på om det blev rätt!!! D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0