hahaha... på en´ ba´..

Nu ska jag börja motionera också...suck inte motiverad...
Inte nog med att det ska vara nyttit med att INTE äta gódis.. nu ska det vara nyttigt att motionera.. JA jag vet att det är det!! NYTTIGT... men jag har ingen lust!! JAG vill INTE men jag har inget att säga till om.. ska han gå ner så ska jag också det.. eller så håller jag tyst om att inget passar av mina gamla kläder.. Håller visseligen med men åååå så irri jag är på att jag måste göra ngt bara för att han har fått för sig att han vill och ... äch jag är mer sugen på en stoooooor godis påse och en stoooor coca cola och en mysig tv serie.. har jag blivit tv-slappande-mysdress-mamma nu ?
Tack Catarina för att du fick mig att inse att jag är små barns mamma... Som om jag inte kunde ana det när man är klubbad som en död säl när klockan ringer på morgonen.. kan väl hända att den lilla fröken sover men för det mesta så är det ett vaket pass per natt!! Men åå vad har det med godis att göra..
babblar okontrollerat nu känner jag.. iväg med dig slö fock!!!!!

Ses snart!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Lycka till med motionen! Vill du ha sällskap på promenader så hojta...jag behöver sällskap.



Kramar

2009-01-29 @ 18:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0