håll i trosorna..

Hahaha.. satt på toa och som alla kanske vet eller hört får en småbarns förälder aldrig ALDRIG vara själv på det lilla vita porslins möblerade rummet!
Där sitter jag i godan ro och tror att jag ska få göra det jag sak göra.. När T kommer in (vårt lås är dessutom urfunktion så det GÅR inte att låsa om sig vilket jag brukar föredra..) och utbrister att hon vill ha plåster. Mm säger jag och suckar ngt om att hon får vänta.. Hon står och hänger med toa-garderobsdörren och hittar snart det hon letat.. Plåster.. som hon sätter runt armen.. Gud så jag skrattade IGEN för det är inte första gången som hon tagit ett trosskydd och lagt runt handleden och därefter får hon en enorm smärta i den brytna armen.. hon slokar med huvudet och lägger det lätt på sne.. hon jämrar sig och berättar HUR ont hon har och att doktorn har sytt ihop hennes arm-precis som Emma när hon var till doktorn!!
Detta lilla "trix" lärde hon sig när vi var i övik och fick tag på värdinnans trosskydd.. hon visade stolt upp sitt bauta plåster!!
Hahaha.. ja vad ska man annars ha dom till.. :)  Inte illa tänkt..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0