ide och ork torka!!

har inget att skriva.. anser jag.. Mycket att berätta säger min vän.. men jag väljer att bara skriva en kortis i dag!!

Jag skulle ju hinna sååååå mycket i helgen!!!¨

Som vanligt när det är helg säger ni!!

Eller är det kanske jag ?

Vi ahr inte hunnit med något annat livsviktigt än ett kalas...

Imorgon kör vi järnet och tar igen allt som vi skulle hinna i dag!!

VI ska se på skidorna, tvätta (all tvätt som inte mamma/himelska mormor tog med sig hem och skulle snäll tvätta!!!), plocka i ordning.. L gör alltid det när jag inte är hemma!!.. vi ska hinna köpa 2 presenter och vi ska ... stooopp för nu hinner jag inte skriva mer för hela min kväll försvann i ett nafs då jag somnade i vår säng som för tillfället är igen proppad av ett stycke hello Kitty täcke.. ett stycke barbie täcke, vet inte varför T har TVÅ och ett vitt täcke(mitt) och ett grönt som är Leifs.. fråga inte varför vi inte har matchande?!?! Känner ändå att jag måste förklara!! VI har två för att vi inte hittade två av samma en kväll när det var strömavbrott i rummet som vi har lakan i och vi orkade inte vara så seriös att vi fixade den trasiga lampan... suck!! MEN vi har ett överkast så det lalalalaaaaa gör ingenting!!
Nu ska jag göra min lilla prinsessa sällskap i täck himlen för jag är såååå trött..

Ses en annan dag!!


Kommentarer
Postat av: mia

ååååh....vi missade allt lilla prinsessan T! : ( Snart är det februari å då tänkte vi försöka våga oss från byn....vi har ju trots allt gått i terapi nu för att bemästra fobin i ett år så.....mhuhahahahahaaaa.... Nämen seriöst. Underbara ni.....miss you!!!!!!!!!!!

2009-02-01 @ 00:03:27
URL: http://barba-mamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0