Var in och tittade på ..

vår underbara lilla skit unge!! Hon som lärt sig att säga helvete när helst det passar henne. Fick en kommentar av min kära mor i kväll.. Hon glömde att berätta att hon hjälpt lilla T på toa igår och helt plötsligt utbrister T -hevetet hevete hevete... Hm.. kanske att man ska ta och tänka på vad som slinker ut ur munnen och inte bara på vad som slinker in!!

Var ju hos bekanta i helgen och deras barn gick ständigt och påminde mig om att det kostar en 5 när man säger helvete, jävlar och faan.. Är nog skyldig familjens svärlåda si sådär en två hundra spänn!!!!
Det slog mig efter typ 8 påminnelsen att ok jag svär mycket och när den 10:e påminnelsen kommer känns det som att lillkillen smäller handflatan i ansiktet och jag vaknar snabbt upp och tänkte att -attans jag svär inte bara mycket jag svär tydligen varannat ord!! Bra morsan!!!!!!!
Ska börja tänka på det där .. om små kan så... påminn mig kära vänner när n i hör orden trilla ut!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0