middag vid annat bord!!

Såå underbart att få äta middag hos någon annan.. att få avnjuta andra smaker som gärna bjuder in till smaklökstango!

Dagen till ära är det Jenny och Fredrik som satsar på en lugn och trevlig middag med tidig sänggång och det passar oss kalasbra.. Jag har inte tid att vara borta några överflödiga timmar samt att det är morden i Midsummer i kväll.. ni vet byhålan med en förökningstakt som slår alla världsrekord.. tur är väl det .. att dom förökar sig, dom dör ju som flugor i varje avsnitt!! Och för att inte tala om statistiken för mördare.. måste vara topp notering även där ;)
Leif älskar serien vilket bidrar till att vi får en lugn teve kväll på tisdagar.. allsång på skansen och därefter engelskdeckare.. inte illa! Jag själv kommer att sitta med massor.. för att inte säga tonvis med planeringsmaterial inför bröllopsfesten!! SÅÅ kul.. bus ska det bli.. dessutom har jag fått nys om annat skojsigt.. HAhaha..

Go kväll.. hoppas era middagar smakar gott som den jag ska bli bjuden på ;) Kramen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0