Nu ni ska bruden i klänningen!!

.... Vilket innebär att det ska springas och sittuppas every singel day.. fram till THE DAY!! ... och jag började slava fettet i DAG!! Jag plååågade min stackars kropp 4 km och trodde därefter att döden kommit för att hämta hem mig!!
Det var bara jag och mina kor ....



....som förstod mitt lidande och kände den enorma djävla annamma som tvingade mig framåt!! Ingen/inget har någonsin tidigare fått mig att plåga/tortera mig själv som jag gjort de två sista gångerna som jag löpit! Jag har aldrig någonsin gjort slut på mig själv som jag gjorde i dag.. Och då ska här tilläggas att jag har några härligt framryckta placeringar i Lidingöloppet 5:a och 6:a... även gett Fru Evy Palm.. (visst hon är gammal men dock en av dåtidens främsta långdistans löpare i sverige) en ihärdig match under ett par km under kvartsmaran i Högakusten.. hon vann men jag var i närheten.. jag hörde refereringen av hennes målgång.. Men i dag så kände jag hur maten rörde sig uppöver magmunnen och hur blodet åter igen lätt skulle ha exploderat genom  pannloben om jag fortsatt en km till....
Ingen fara... Im alive!
L tog även han med sig sin trötta kropp ut på ett pass.. Men jag låter mig tro att jag slet, kämpade och utövade sporten bättre och hårdare..!!  ;)

Nu ska jag lägga mig och vila.. imorgon får vi se hur livet leker.. kanske att man ska ta sig ner till Eriksdal och hem igen.. Kanske att man ska kika om smultronen är mogna.. eller så tar man grannens släpkärra och åka in och köpa virke till vår snart uppförda carport! vi ska bara försöka få tiden och hjälpen att passas in!! Ser ut att bli svårt.. snart kan jag berätta varför.. och för er som redan vet.. det är hemligt ;)

I dag satt jag och kikade på buketter... inte lite och engagera sig i .. klänning, underkläder, inbjudningar, uppsättningar av hårtussar.. liten ska ha nå fint.. och nu ja.. jag har nog bestämt mig..



I morgon ska jag ringa prästen som L tydligen via ett tidigare arbete gjort sig oense med.. jaha.. ja men det bådar ju gott!!?

Men jag ska även ta mig tid att umgås med min kära barndomskamrat och min nya väldigt mysiga och härliga kamrat.. Även med våra barn.. lyckost mig som bara har en att ta hand om.. dom två stackarna har två på sitt ansvar.. hehe..

KRam alla goa!!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Vi längtar!!

2009-07-14 @ 23:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0