Inget går upp mot sömn!!



Är tillbaka i världen där alllllllt kretsar kring sömn.. huuur man kan få så mycket sömn som möjligt!! Hinner aldrig sova mig pigg.. trött på morgonen.. =död, trött på första fikat= halv vaken, Trött på lunchen..= hungrig.. trött på eftermiddagsfikat= snart hemgång.. trött på kvällen = inget gjort och en manisk längtan efter nattsömnen.. den kommer krypande och närmar sig smygande som en krypskytt.. snapppp och jag är träffad.. sover gott som attans och vaknar en-två gånger per natt för att ta upp liten T för att kissa på toan.. somnar om för att motvilligt vakna i totalt osamspel med väckarklockan.. som om det är dens fel att det är morgon!!?!

OCh ni undrar varför jag INTE känner mig redo för EN till som inte sover på nätterna.. jaja det finns dom som sover.. men verkar jag redo för att ta den chansningen?? Icke!!



Imorgon ska jag måla klart alla mellan liggare till altanräcket.. plantera om de fyra träd som snart växer fast på altanen..
Glömde att säga att vi var och kikade på vårt planerade festställe.. lokalen kommer förhoppningsvis att rymma allllllllaaaa som vi ska bjuda.. det tråkiga är att de som vi lyckas stryka från listan efter svårt och hårt övervägande lämnar endast plats för nya GLÖMDA vänner och släkt.. Inte glömda men sådan som varit så självklara att dom inte stått på listan.. TYP vi själva.. Men ja.. det bör ju finnas två stolar för brudparet !! Haha... Men det är sant! Jag och L var inte inräknad i planeringen av dukning och gästlista.. det finns 16 bord och 97 stolar.. så det ska vi väl lyckas trolla i hop ngt med!!



JO just det ja.. jag fick faktiskt ngt som jag borde ha önskat mig men som jag inte trodde att jag behövde.. ser nu att jag visst behövde det.. ja blommor men framför allt en söt liten bricka för att bära ut drinkarna i sommar.. till mig och mina vänner.. ja ni som INTE är på jäsning!



KRam och godnatt!!

Kommentarer
Postat av: Misskolibri

Åhhh va fin altanen är. Blir gärna serverad en drink där från din nya bricka ;) puss

2009-06-10 @ 08:14:44
Postat av: Cissi

Vad fint det blev med fat under krukorna :-))))

och håller med föregående "talare" en drink skulle inte sitta fel....

Kram på dig

2009-06-11 @ 15:52:53
Postat av: Nettan

jag inväntar inlägg om festen....

2009-06-14 @ 16:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0