Nu steg jag in i verkligheten..

... vilka krav han ställer på mig.. haaallååå vi har oljat altanen och det blev kanon.. bara räcket kvar och nu har killen fått solsting.. Han är övertygad om att min far och stackars slitna lilla jag med en rygg som två tanter i 90 snåren tillsammans.. lika många krämper och lika osmidig.. ska få klart staketet/räcket runt altanen innan jag fyller år.. FÖr det ska väl vara snyggt med ett räcke.. Jo förvisso men haaallå.. Då tänkte han inte på att det ska städas, tvättas, handlas, bakas, jobbar på dagarna, vårruset i morgon och + att det ska inhandlas material till altanen samt att det innan spikandes och måttningen ska målas i passande färg.. Men Oj så bra och snabb jag måste vara för det är inte LIIIIIITE han förväntar sig att jag ska hinna... SJälv så känner jag för att banka in en spik i minnes och tidsuppfattnings avdelningen i hans hjärna som svar på tal..klona dygnen och klona mig så kanske jag hinner med att inhandla och måla alla bräder.. maten får jag catera, leja mamma till att duka och grannarna till att spika pinnarna i "staketet".. japp eller så säger jag att jag INTE hinner, Kanske bästa versionen på min födelsedagsvecka!! Ja !

Go natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0