Åhå.. det har slutat och snöa..

Liten har precis vaknat och det efter en lååååång powenap som även mamman njöt av.. i alla fall en 45 minuter snusade vi två i kapp.:) Ibland är det ljuvligt att vara hemma.. ja det är en annan ton idag :D vi har haft en UUUUNNNNDEEEERbaaar dag tillsammans och lillan har till och med frågat efter mat.. Tjoho nu är hon frisk och det behövdes tydligen inte mer än att receptet blev utskrivet innan det det verkade.. Hon är kry som en nötkärna men för säkerhetskull håller jag henne hemma på inrådan av doktorn då det KAN smitta.. Troligtvis inte men då vi ska till fjällen så kan det vara bra att hon får vara hemma och hämta riktigt med kraft så hon INTE blir sjuk i någon annan hemsk och nöjesdämpande sjukdom.. hon har ju inte haft vattkoppor, ingen magsjuka, ingen dunder förkyldning så (det är typ bara att välja och vraka.. )den här våren ... i alla fall...

Nu ska jag försöka få henne med mig ut.. vi,hela familjen var ju ute och skottade tomten i går. Hon var på topp humör och det slutade med att vi lämpade över den sista skottningen till kära pappan för att vi tjejer skulle kunna förstöra de perfekta snövallar/kanter som vår snöhitler har skapat den här vintern.. Hon skrattade så hon kiknade och här är beviset på att vi dels har snö och dels att vi skojade runt i den!!




Se upp för så här mycket snö har jag ALDRIG sett i mitten av mars.. aldrig inte ens när jag var liten.. alltså det är vansinnigtsjukt mycket snö!!!!!

Kram på er!!

Hittade ett kort på bullbaket också... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0