Älskade hem..

Dagarna har ruschat förbi och fräknarna har snuddat min kind! Nu är jag i alla fall liiite vår fräsch... ;)
Tillan har fått lite färg även hon och L ser ut som en teatersminkad snygging.. fast bara i mittersta delen av ansiktet.
Resterande delar av sällskapet fick sig också lite ansiktsfärg.. Nu dröjer det till nästa vår innan vi drar i väg. Man är rätt nöjd när det gäller sällskap nu för ett bra tag framöver.. Vi har inte varit själva på 10 dagar och stugan vi bott i kanske är mysig men inte direkt stor. Det har gått bra men visst är det underbart att kliva innanför sin egen dörr här hemma.
Insåg att jag älskar mitt hus, min tomt om än att skottningen är värdelöst tråkigt tidfördriv.. men det är i alla fall min skottning och min tomt och mitt underbara hus..
Så fort jag klev innanför dörren så kände jag hur göra-om-nerven började rycka!! Måste komma igång med något projekt så fort jag bara kan..
Kan välja mellan att lämna in en offert till de olika byggvaruhusen och se vad dom ska ha för materialet till övervåningen.. Eller.. montera lös skåpen i tvättstugan för att möblera om lite men då måste jag först få dit vår husleverantör för åtgärd av golvmattan..= skicka klago mailet.. Inget roligt tidsfördriv :( = orkar inte!!
Eller.. stor städa övervåningen..(vinden=katastrofområdet)
Eller.. sätta mig och skissa på just övervåningen...
Eller.. sätta mig och fundera på en lösning för ved, utomhusredskap.. karport typ..
Ja eller så sätter jag mig och planerar för bröllop och inbjudningskort och dyligt!!
Hm.. tufft val..

Vi har varit jätte duktiga, L och jag har för EN GÅNGS SKULL packat upp allt och satt i gång tvättmaskin efter tvättmaskin.. Vi har ätit rester och nu sitter jag här och tomskriver..

Har kommit på vad som ska göras.. jag ska leta vita gardiner på internet... Billiga, snygga!!

på återseende!!

Kommentarer
Postat av: mia

Nämen vad nu? Inte bara jag som e dålig att uppdatera.... Har du grävt ner dig i massa "måsten" eller bara grävt ner dig ändå...? ...Kravla dig upp i vilket fall som helst...jag behöver dessa livstecken fr dig, med JÄMNA intervall.... ;) PUSS å KRAAAAAM!!!

2009-03-27 @ 09:59:40
URL: http://barba-mamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0