klänningen är klar...

klänningen är klar. färgerna till buketten är valda, skor är inhandlade, tourselett är nästan val.. stay ups är inhandlade... gästlista=bockad... Inbjudningskort.. nästan genomtänkta.. ringar... långt ifrån klara.. kanske inte ens att dom vi vill ha finns.. (smått panikslagen när tanken inleds, så därför slås den undan fooooort som f--n) Maten har vi en kille på som sitter och knåpar på..bil till och från kyrkan, nja.. eller förmodligen men det löser sig.. Hotellrummet.. borde vara bokat och klart då jag överlämnat det till min blivande make!
Ja så var det färgen för dukning och annat i lokalen.. (oshit.. tror inte att lokalen rymmer alla.. någon som sitter på en stoooor och billig lokal?) Färgen är allt annat än bestämd! Har några små aningar men inga som är helt övertygande!!
Festprogrammet?? Kanske att man kan kopiera någon annans? Massor av sånger vill jag ha.. helst singstar eller ngt dyligt!! Nja eller han sa inte nja.. han sa NEJ!!! och då får det väl bli så!!
Någon med gitarr ska vi ha.. Möjligen att F kan tacka ja.. eller då får vi hyra in nån..?
Tårtan.. tårtan är ja.. INTE bestämd.. vill inte ha någon traditionell.. kanske bara en lyxig choklad tårta.. eller ja.. 
Smycken.. inte genomtänkta!! ALLS!!
Håret.. önskemål finns .. måste testa min vän som ska få försöka göra mig vacker?! Hon har ett storslaget jobb fram för sig!
KRam och god natt.. (ni har nu en aning om vad som snurrar i min stackars hjärna.. förutom att jag har snart exakt 20 år tills tanten inom mig får certifikatet utställt på RIKTIGT!! å det känns såååå skönt!)


Kommentarer
Postat av: Katarina

Har förtydligat något på min blogg...

Härligt att allt faller på plats för dig!!

2009-05-27 @ 22:37:14
URL: http://njutavlivet.blogg.se/
Postat av: Kusin Katarina

Tårttips... kan rekommendera Kerstins Tårtmakeri i Söråker... supergoda o hur snygga som helst.

Ni verkar ju ha koll på det mesta redan... oktober är ju långt bort ;)



Kramar

2009-05-27 @ 23:08:22
URL: http://ridgeoneblogg.blogspot.com/
Postat av: Högberg

Håller med Kusin Katarina, Kerstins Tårtmakeri i Söråker gör supergoda tårtor. Du får dem precis som du vill, smaker och utseende. Vi köpte vår där. Hojta till om du vill ha lite förslag på festprogram, har samlat på mig lite

2009-05-28 @ 08:51:17
Postat av: Jenny

Kanske man kan stå med tjänst med lite direktimport från USA, typ papper till korten...eller andra trevliga saker...sätt er o spana på nätet o skriv en önskelista...

2009-05-29 @ 23:06:26
Postat av: Elin

Tack goagumma för fint inbjudningskort, tyvärr jobbar vi båda då men vi kommer nåt en annandag istället så klart :). ja vi ska ändra namn på brevlådan och adressändrat har vi gjort :) men det finns bara 2 lådor vid vår carport och våran e det svarta mot vårt hus. love puss och kram

2009-05-29 @ 23:10:01
URL: http://prinskorven.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0