Leeeedig.. köss dä i ächle..

Idag har krattar dagen med stort K glidit förbi..
Morgonen startade med en sömnig signal från en irriteraden telefon... Upp och hoppa det ska på matjord i dag..
Traktorn brummade i gång och jorden puttrade ut på gården. Nedre delen av tomten (den större) gick i ett Jihu.. Sen tog det tvär stopp!
Lilla T var nere hos sin vän i backen och utan hennes söta tryne i bakhaserna flöt allt smidigt till just det.. nedre delen av tomten var klar! Då var det bara slänten och övre så att säga "hus-tomten" kvar.. nu var energin slut! Ingen ork, ingen motivation och ja.. till och med liiiite lite regn!! Åh.. så jag längtade och längtar tills att matjorden är ute och fröna sådda och mattan grön och tillåten att beträda!! MEn men men, än är det långt tills vår mark har intagit sommarfärg och mysfaktor! T tror att hon kommer att få en gräsmatta i födelsedagspresent.. INte alla 3 åringar som önskar sig det!!
Vi hann få ut jord i slänten, och även en bit uppe på "hus-delen" men än är det långt kvar.. suck!!

Valkarna i händerna kammoflerar planerna på ett framtida bröllop och smutsen under naglarna är permanent! Har provat knepet att dölja genom att gömma (nagelack) men ack så jag misstog mig! Vilken förskräckelse.. såg hemskt ut och såååå klart så äger jag inget nagelacksborttagnings medel.. trots 4 besök i välsorterade matvaru butiker så har jag inte lyckats få med mig något sånt hem ÄÄen!
Håret är en buske med bra gro grund.. mullan och sanden har bäddat ett mjukt bo i hårbotten! SÄkert värmande på vintern, dock inte att rekomendera.. kliar lätt!!

Pappa Peter och Mamma Kicki med små totter var här i kväll.. vi avnjöt pizzor tillsammans med arbetslaget bestående av .. öh.. nä Roger åkte hem och Fredrik skulle äta här men då Liten Trotsig O inte var på världens bästa humör och hans annars så glada flagga lyste med sin frånvaro så bönade och bad mamman i familjen att dom skulle äta Pizzan hemma vid och så blev det! Känner att jag skulle ha gjort det samma.. för i bland kostar det mer än det smakar att försöka vara social när ens barn har satt tvär sidan till! Orken räcker lixom inte! (Jag har full förståelse vännen!!)

Farmor och farfar åt en bit med oss och även morbro Karri som så snällt har kört runt i en skumpandes traktor hela dagen!! Honom skulle familjen i vita huset inte klara sig utan!
(tror även att karl har köpt sig ett "nytt" liv..;)

Fick ett msm av lilla sjöfågel.. Ta och sola lite för mig också din lilla lort! (människor som åker jorden runt i stora flygplan är såååå otrevligt själviska... miljön då!! och Sen hallååååe.. dom dricker drinkar med drinkparaply och.. äter säkert massa god mat som någon ko eller haj har fått sätta livet till bara för att tillfredställa dom satarnas gommar!!) Usch!! såååå......................avundsjuk jag är på dom "satarna".. jag vill jag vill jag vill också vara där du är min kära vän med svarta dun!! Sjöfågel.. när kommer du hem? Kanske att jag kan bjuda dig på en paraply drink hääär på min terass!!?? Kram och ha det såå gott!! Det är du värd!

Någon som anmäler sig som frivillig att ta hand om vår tvätt?? Berget/massivet har växt och skriker bara man slänger ett get öga på det!! Slår vad om att det välter snart.. bergiskt!

I morgon ska jag jobba... japp..utan mig stannar sverige!! Eller hur Elin? Du som ALLTID jobbar! (fast sist var det om jag inte tar helt fel din käre sambo som satter spättet i hjulen)
Efter jobbet ska jag fortsätta att kratta.. men först ska jag in på underklädes butikerna i stan för att söka mig en tourselett.. (hoppas det stavas så)
Ska försöka vara vackert sexig på bröllopsnatta.. hittade en som gick för 600 pix men den var liiiite för stor och dom skulle inte få hem nå fler.. sen hittade jag DEN.. den perfekta.. såg ut som en donna med stort D, frågade efter priset som INTE (av någon anledning ?) fanns på saken.. Exspediten svarade rappt att det var en lite extra fiiiin grej.. sörrö.. med krussiduller och klass.. Öh .. priset?? Ja den är ju lite dyrare, 2699 kr och då var det bara överdelen.. inga trosor, inga strupeband och inga strumpor.. Satte i halsen och bytte raskt om till MINA trasor och min schabbiga beige-vita BH och struttade ut på stan.. snopet! Ghaa.. vill ju ha den men tror inte att jag är villig att lägga ut 2699 kr för en natt..Nä.. plus att L har suttit med mig och tjuv kikat på internet när jag har sökt i olika webbshoppar.. HAr förvarnat honom om att JAG kommer INTE att se ut som dom på bilderna.. för till skillnad mot för deras så "lever" mina tuttar och dom har inte samma öh.. Motstånd som dom bruttornas som så sexigt visar upp dessa "Underverk" till tutthållare!! Han kommer att bliii såååå besviken!! Suck!

PÅ lördag ska vi på bröllop.. bra för då får man lite ideer på dukning, festprogram, sånger i kyrkan, mat, lekar och bus på festen och kanske lite hintar på vad som man ska genomskåda och undvika tiden innan vigseln..
I förrgår var mina två vänner med familjer här.. Blev snack om möhippa.. hoppa fallskärm.. Ghaaa.. näe.. Andra smärra nära döden upplevelser!! Snälla snälla Om om ni smackar i hop nå fuffens tänk på att ni ska vara vänner med mig även efter kvällen... Bee Naiiis!

Nu ska krattan H Eriksson lägga sitt grusade hjärnverk på kudden och invänta John Blund ! Har bestämt träff med den underbara mannen! SOv gott för det tänker jag göra och .. ha det så sköönt om ni är ledig i morgon!

Ska försöka ringa dig i morgon M.B.. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0