Någon har tagit min söta snääälla lilla tjej....

och lämnat mig en bus fia och odygding till Lotta..
Hela garderobsdörren i hallen samt halva tapeten i anslutning till hallgarderoben förblir nog rosa nu..
DEN var VIT innan.. men lille T var i skapar tagen och placerade med hjälp av en stämpeldyna och lite finger färdighet en nytänkandes alster för permanent åskådning.. SUCK!! Sådan tur att det går att tapetsera om.. OCH VISST ska det väl synas att det bor en barnfamilj i kåken.. om än en liten så ska det väl ändå synas ?? ELLER?? Helst INTE enligt min blivande make.. Kanske att jag instämmer trots att det i nuläget inte tjänar ngt till.. färgen sitter och den får vi troligtvis leva med..

I dag har jag en liten svag aning om att jag har tur att jag inte är bakis.. Vi var på möhippa i går och ja.. det var mycket trevligt, nya ansikten och nya erfarenheter.. Hahaha.. Blivande bruden uppskattade vår insats och kvällen avslutades ute i en badtunna.. Me like!

I morse klev jag upp och beklagar mig fortfarande över att min rygg lider av sviter efter singelskottningen.. En grusgång ska flyttas och det blev ju mitt projekt... Hm.. måste omförhandlas ;)

Jag tog mig i nackskinnet och bar ut min sarjade kropp till grusplanen som vi har som tomt. Fortsatte med att försöka jämna till underlaget som så småning om ska täckas av matjord.. som ska krattas ut och därefter "befruktas" av mängder av gräsfrö..
Har hållit på sen 10 till nu, halv två.. Ger upp för lite lunch!

Återkommer..
HAAAALLÅÅÅ det går en dokumentär på 5:an just nu om en gravid MAN!! (nåt som inte stämmer?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0