nu..

Ja ha nu se ni nu har jag nå mer å klaga på.. jag är inte bara trött, rastlös och sliten... jag har tråkigt också.. Vad ska man göra när man inte tillåter sig själv att göra ngt? Hoppa över leksaker i hallen.. sätta sig ner och titta på den obäddade sängen och tänka att jag slipper ialla fall bädda sängen.. Eller kanske tänka en snabb tanke om att jag inte behöver vika tvätten för det ska jag göra i morgon när jag inte har tid.. NÄ nu vet jag.. jag ska gå ut och räkna stenar eller kasta pinnar.. det har jag ju aldrig gjort förr..nä hä ni.. jag ska inte göra någonting.. Jo okynnes äta keeeeex...!
Tack och tjurstina.. smarriga ballerina! (kex) I mängder.. och vet ni.. jag äter baaaara det i mitten.. nougaten ;) Det är saaaant.. Sen kan man bygga torn och tinnar av det som är kvar.. hm.. vitskjorta med långa remmar på.. ska visst vara lika bra som en spikmatta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0