Vilken underbar dag..

Trots all sten, allt krattandes, all stenforslande med skottkärran.. allt trots från liten prinsessa och all värk i den överansträngda vekryggen! Trots allt så har dagen varit riktigt trevlig och skön. JAg har laddat mina batterier och har haft en ängleståla mod med liten skrotunge, mamma har varit här och tvättat mina fönster så nu ser jag ut också!
L har äntlligen kommit hem.. efterlängtad!
En snabb titt från både Maria och Mattias med töser, Mamma Kicki och Pappa Peter svängde förbi men T´s ny funna vän E hade tråkigt nog somnat i bilen från affären.. T vart nog lite besviken då hon fått hålla tillgodo med en arbetsmyra till mamma och morföräldrar som inte heller suttit på lata bänken! T har mesta dels fått underhålla sig själv då ingen haft nå vidare med tid över för stackars bruttan., Kan vara en bidragande anledning till att hon i går var helt vansinnigt trotsig och omedgörlig..??

Jenny med kids tittade även förbi med lite vitamintillskott.. tåååårta med underbart välsmakande jordgubbar!!

NU sover liten och pappan, jag sitter och njuter av att INTE GÖRA NÅGONTING, ska surfa runt lite på nätet innan jag stoppar håret i färgburken och påbörjar kammofleringen av tantperuken.. Satans silvertott!!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Jenny S

Hej vännen,



det var väldigt trevligt att hinna med att surra lite, trots att du jobbade o slet under tiden... om några månader kan jag hjälpa dig lite grann med slitet...tills dess så kan vi mer än gärna låna lilla fröken. Med en vilda i bagaget kan man hantera det mesta ;)



vi hörs snart.



Kramar i massor



2009-05-10 @ 21:54:54
URL: http://jennysvedlund.spaces.live.com/
Postat av: vickan

Hej vännen!!

Skönt att höra att du prövas lite;)

Läste att du söker bröllopslåt! Jag har ett kung förslag; Min älskling har ett hjärta av snö, av lars winnerbäck dock inte som hans version utan tagga ner den med bara ett lungt piano! Emmili Sjöberg sjöng den på Sofie K;s bröllop å det var ta med fan en av dom bästa bröllops låtar jag hört! tårarna rann både på Berra och mig!Den har lite snö och puder inslag som passar två vinterfreak som ni!

Ps: jag väntar också på inbjudan! Puss! V

2009-05-10 @ 23:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0