vill bara påpeka..

att det skulle aldrig hända att jag skulle slå eller på annat sätt göra min dotter illa....!! Vill bara understryka detta till er som överväger att anmäla mig till socialen.. Hon är det dyrast och bästa jag har i mitt liv.. men trots det kan det hända att den lilla prinsessan blir lite på nerverna varning.. Kanske att socialen inte vore rätt ställe.. psyket passar kanske bättre för min del.. Tvångströja och hela kittet! Tror att dom har godismaskiner på psyket.. tror inte ni? Kanske kan ta det som en semester..
Men som sagt som alla mammor och pappor vet ( utom vissa som ALDRIG har några som helst problem med sina barn) så har dom små en tendens att pröva en.. OCh trots det så älskar man dem lika mycket.. åtmindståne efter en liten stund... puss och kram igen!

Tack vänner för att ni finns utan er skulle jag ha ett sååå tråkigt liv och tack Jenny x 2 som erbjöd mig sitt sällskap och tack J som tvångsbesökte mig när jag behövde det som bäst.. Middagen som slutade med att vi tillsammans konstaterade att det inte ÄR vi mammor som är knäpp.. hennes son var lika obstinat som min lilla fia!!

Ja P o K sov gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0