5 ynka dagar..

Ja då var man nästan där...
Det mesta är i fas.. tror jag.. känner mig inte så värst stressad, jag är ju trots allt ledig men har dock ett ynka dåligt tålamod.. är lite irriterad i det stora hela men det går ju bara ut över min mor .. kanske lite över min svärmor.. men mest i tanken, jag har ju inget att vara irri över, men det är bara det att sen mamma blev frihertiginna på heltid ( pensionskomplex ) så har hon på gott och ont varit här mer.. iof ska jag inte klaga, för jag har skonats från tvätt, hushålls arbeten i det stora hela men jag börjar få tvärt-om-lappsjuka.. jag behöver min egen tid, sitta själv och inte göra någonting eller massor..
Svärmor har absolut inte gjort ngt som jag ska vara irriterad över men när mamma är upp i mig för mycket (inte hennes fel) så blir varje liten moders gest lite av ett klagoting..!! Suck.. snart SNART är vi bara vi i min lilla familj igen.. på heltid och DET ska bliii så skönt!

Planerna ser ut som så.. mån.. små fixa, inköp av div grejor, tisdag.. se till att få hem fam Otterström från en avlägsen håååla.. saknar dem såå nu! OCh jag är i desperat behov av en stimulerande vän till liten terrorist! (Suck, ingen runt mig har det lätt nu!! ;)

Tror inte att jag kan skriva mer nu.. vek dryga 100 festprogram i går.. tummen är lite vek.. eller muskeln mellan tummen och pekisen!
;)

Skulle vilja lägga in lite bilder men jag har inga nya.. ska försöka få fram några!
Allt är såå spännande och ingen erfarenhet av vigslar eller bröllopsfester har jag som jag kan luta mig tillbaka på ;)

Och stackars svågern, han fyllde många år i går ;) och vi hade inte tid att gratta.. Kunde inte följa med och gratta svärfar förra veckan heller.. Hoppas att vi fortfarande räknas till familjen.. Å fick just en idé!! Kanske att man skulle lura ner dem på ön.. på nå mys och gott!! Kanske bästa svägerskan kunde surpla på lite vin och suga på några hårda karameller..lakrit och vin är en himmelsk blandning..

Lilla T sitter just nu och leker att hon leker med "lill" kusin Agnes.. Dom tycker såå härrans mycket om varandra
Tur att det nalkas höst och sitta inne väder så man kan lägga utomhus projekt på is.. så man får tid till släkt och vänner!

Många frågar vart vi ska på bröllopsresa.. hm.. några som har några förslag.. för vi har inga..
Just nu skulle jag kunna nöja mig med en weekend ner till den fascinabla huvudstaden.. hotell och hotell frukost med tillhörande välmående känsla! Strosa på stan, gå på nån resturang, se någon underhållande show.. hm.. kanske att det kan ordnas i höst!!

Nä nu ska jag vika vigselprogrammen!!

Ha det så gott alla vänner där ute i den underbara hösten.. TJoho.. bästa årstiden Ever!! Levande ljus, brasor, mörka kvällar, legitima filmkvällar, bio, vin på en torsdag, vackra färger, höstvindar.. åÅÅå.. me like!!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Kanske en myskväll i Vallsjön innan isen lägger sig ;-)

2009-09-28 @ 17:17:28
Postat av: N

Ja, myskväll på ön lät alldeles rätt - ta godiset du, så tar jag vinet :)

Synd att vi inte fick träffa er i går men vi förstår att ni har fullt upp! Säg till om ni behöver mer hjälp! Skulle ni duka på torsdag? Vill ni ha hjälp då?

Gulligt att T "leker" med A - här är det precis tvärtom A "emessemessar" med sin mobil till Thealie

KRAM

2009-09-28 @ 21:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0