Åh.. så lugn jag är..

Kanske att det inte är jag som ska gifta mig..
Jag känner mig i alla fall inte direkt super stressad.. enda anledningen till att jag stressar är för att jag törs inte tillåta mig att slappna av.. rädd att bli sjuk! JAg kör på i dubbel hastighet och det verkar även gälla per Internet!
JAg har hunnit med att surfa runt och göra diverse inlägg på olika vänners FB samt knåpat ihop massa festprograms knutar!
Å så jag längtar.. hoppas jag kan mota alla baskelusker och virusmonster innan dom knackar på dörren.. vet att dom står här utanför och bara väntar på att få hoppa på mig!

JAg har shoppat dricka i dag... 20 flaskor coca cola osv.. känns som om det kommer att bli en bra fest!

Nu ska jag knoppa!! Måste sova liiiite i alla fall.. det kan man väl inte räkna som att slappna av.. vill ju som sagt inte bli sjuk!!

Kramen på er!!

Vet att det är kort torka på bloggen men jag återkommer efter den stora dagen med (förhoppningsvis) massor av knäppta och knäppa kort!!!

nu sova sova sova!!

Kommentarer
Postat av: Elin

lycka till i dag min vän. näsdukarna är packade och tårkanalerna påfyllda ;). puss och kram

2009-10-02 @ 13:55:22
URL: http://www.prinskorven.bloggagratis.se
Postat av: Jenny S

ÅÅÅÅÅÅH, min tårkanaler exploderade när du sjöng för Leif. Att se dig stå där uppe så vacker o se Leif bli sååå rörd. Stort Grattis från oss i Sörberge. Kramar

2009-10-03 @ 09:26:57
URL: http://jennysvedlund.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0