UNander.. eller inunder!

Jag har fått en fix ide! Jag kan bara få det till Hanna inunder och inte Hanna Unander?! Hur ska man kunna förlika sig med ett nytt namn om man dessutom har fått en dramatisk fixide som hela tiden smiter in i tanken så fort jag hör mitt nya efternamn?!?!

Tack alla söta snälla och super härliga vänner för en underbart underhållande möhippa...
dagen började nog om man ska vara ärlig redan på fredagen med att jag berövades min rätt till sömn.. min gamla vän K erbjöd sig att skjutsa hem mig efter min personalfest, men jag blev på något oförklarligt sätt kvar och vi hade ett mysigt och igen chippande pyjamasparty!! Tjejena som under natten blev varse om att jag inte sov hemma blev dock lätt panikslagna och fick efter konstens alla regler lösa det så att jag blev hämtad med motocykel kl 10.. på lördagen.. Jag som varit ut dagen innan kände mig inte sååå fräsch varken i kläder eller huvud! Fick låna en nödutstyrsel av K som innehöll skor i stl 3 för stora och en halsduk och hanskar i stl 3 nr för små!
Jag och motorcykelchaffören gled sedan fram kring små vägarna i stadens ytterkanter! Mycket trevligt ;)
Blev avsläppt nere på stan och rörd och lätt chockad samt mycket förväntansfull möttes jag upp av diverse underbara vänner... vissa långresta och andra nästgårds! Blev intutad i sidelakes studio för att spela in en låt och när jag trots att det var spegling i glaset inne från studion ut till min publik lyckades skymta en av mina vänner chockas jag svååååårt.. E sitter och snorar och lipar som om någon knyckt hunden hennes... Lätt att fokusera sen ?? Nä det kan jag inte säga ;)

Lunchen bestod av pizza med tjockbooootten.. mi like!

Nästa gren i hippan var klättring! Kul och skrämmande i samma sekund! Väggen var 12 m hög och det fanns massa grepp nertill men de tooooog slut och när jag vid ett tillfälle blev tvungen att titta ner för att hitta några nya var tårarna nära.. Men jag klarade det och blev snabbt besegrad av min barndomskamrat M.Hill som svischade upp och briljerade med sina smidiga rörelser! Förstår att karln hennes fortfarande håller kvar henne ;) Med dom kundskaperna och med den smidigheten ;) Bra jobbat Malla!

Efter det kom nästa päsch! Vi transporterades ut till en "förort" till min barndoms "by" och där får jag för mig att jag ska skjuta straffar under en pågående herr match i fotboll.. Satan så arg jag blev.. för att sedan bli än mer arg och pluta ut under läppen när min kära fd kollega säger att jag ska få sjunga live på scen inför alla som var där.. parkeringen var knökad! Nu vände sig min mage och jag var grinfärdig!

Istället för att sjunga och istället för straffar fick jag smidigt (eller hur?) slinka i en sumo dräkt och brottas med en 2.5 m kille.. näsduken Hanna svävade strax någon meter över mattan.. såg mig snabbt som en loooser...
Fick sedan på tjat utse min motståndare och valde Vickan för en omgång på mattan... och vilken vinnare det bor i mig ;)  .. några av dom andra tjejerna gick även en match mot varandra och efter att han fettat till oss blev det fotografering i lokalen med hjälp av fröken fotograf som är en fantastisk fotograf!

När vi var nöjda och glada (jag mest nöjd och lättad) fortsatte vi ut till en stuga för att mysa till det med mat och lekar! Hade en skit trevlig kväll och sov gott när vi väl lade oss. trötta och blöta efter att kokat fläsket i en bad"gryta" (Tack bäste herr Berggren för ditt slit!)

Sammanfattning av kvällen.. superb!

KRam alla goa där ute i höstmörkret!

Kommentarer
Postat av: Jenny S

Håller med om att dagen var underbar!



För er som inte var med och såg Hanna i sumodräkten, klicka in på följande länk

http://st.nu/start/timra/1.1350807



Kramisar från mig

2009-09-21 @ 21:32:05
URL: http://jennysvedlund.spaces.live.com/
Postat av: Sara

Vassego min käraste ;)



Pussen å kramen!

2009-09-21 @ 23:47:58
URL: http://mejjans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0